Ο Κορέας Αμβρόσιος στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

ImageΤην Κυριακήν, 3ην /16ην Ιανουαρίου 2011, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορέας κ. Αμβρόσιος, συνοδευόμενος υπό 50 μελών της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Κορέας, υπαγομένης εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον, επεσκέφθη το Πατριαρχείον.

Προσφωνών ο Σεβασμιώτατος Άγιος Κορέας τον Μακαριώτατον επί τη επισκέψει ταύτη, εξέφρασε την συγκίνησιν αυτού δια την επίσκεψιν αυτού και πάλιν εις την Αγίαν Γην και ηυχαρίστησε δια την συμμετοχήν εις την θ. Λειτουργίαν μετά του Μακαριωτάτου κατά την νύκτα της εορτής της Περιτομής του Κυρίου και της μνήμης του Αγίου Βασιλείου του Μεγάλου και της Πρωτοχρονιάς και ανέφερε περί της εν Κορέα Ορθοδόξου Εκκλησίας ότι αύτη διατηρεί επτά ναούς με Καθεδρικόν Ναόν αυτόν του Αγίου Νικολάου της Σεούλ. Αι Εκκλησίαι αυταί ευρίσκονται εις τας πόλεις της Σεούλ, Πουσάν , Ιντσάν, Τσον Τσουν, Πανανλί, Τσουν Τσον και Ουλβάν. Αριθμεί 3.500 Ορθοδόξους διαφορων εθνικοτήτων.

Ο Σεβασμιώτατος Αμβρόσιος είναι ο δεύτερος Μητροπολίτης μετά τον πρώτον νυν πρώην Μητροπολίτην Κορέας π. Σωτήριον Τράμπαν, ο οποίος υπηρετεί νυν ως εφημέριος εις τον Καθεδρικόν Ναόν της Σεούλ. Η Εκκλησία της Κορέας διατηρεί Ορθόδοξον Εκδοτικόν οίκον (Korean Orthodox Editions) με εκδόσεις εις την Κορεατικήν γλώσσαν της θ. Λειτουργίας του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, του Αγίου Βασιλείου του Μεγάλου, των Μυστηρίων της Εκκλησίας και τροπαρίων των εορτών εκ των εκκλησιαστικών βιβλίων κατ’ επιλογήν. Διατηρεί και γυναικείαν Ιεράν Μονήν της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος ένθα ηγουμένη είναι η Οσιολογιωτάτη Μοναχή Αγάθη.

Ο Σεβασμιώτατος Άγιος Κορέας διδάσκει την Ελληνικήν γλώσσαν και Ιστορίαν εις το Τμήμα Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Σεούλ.

Ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλος είπε: “Σας υποδεχόμεθα και πάλιν με ιδιαιτέραν χαράν εις την πόλιν των Ιεροσολύμων. Η επίσκεψίς σας εις τον Πανάγιον Τάφον έχει μεγάλην σημασίαν. Η χάρις του Θεού σας ηξίωσε να προσκυνήσετε τα Πανάγια Προσκυνήματα και να λάβετε την χάριν των. Γίνεσθε συμμέτοχοι του αγιασμού και της χάριτος των Αγίων Τόπων. Τούτο συμβαίνει, διότι, η Αγία Γη και ιδία η Ιερουσαλήμ συνδέεται με το μυστήριον του Σταυρού και της Αναστάσεως του αρχηγού της πίστεως ημών. Η γη των Ιεροσολύμων έχει ποτισθή με το σταυρικόν αίμα του Χριστού, εν ω η Βηθλεέμ εδέχθη εις τα σπλάχνα της τον ίδιον τον Θεόν. Οι επισκέπται προσκυνηταί λαμβάνουν τας δωρεάς ταύτας”.

“Ημείς κατά την περίοδον ταύτην εορτάζομεν το γεγονός της Γεννήσεως του Χριστού, που συνέβη εις την Βηθλεέμ. Ο Χριστός γεννάται και εις τας ψυχάς μας ως εις σπήλαιον. Αναμένει να Του προσφέρωμεν τα ιδικά μας δώρα, ως οι Μάγοι και οι Ποιμένες. Από εμάς τι ζητεί; Την άπειρον αγάπην μας, την ταπείνωσίν μας, την γνώσιν του Θεού, Δημιουργού μας και το φως της αληθείας. Ο Θεός είναι φως μεταδιδόμενον. Τούτο διατηρεί και διαφυλάττει η Ορθόδοξος Εκκλησία, η οποία είναι το φως της αληθείας, το φως που αγιάζει και φωτίζει την καρδιάν κάθε ανθρώπου. Ημείς ζώμεν σήμερον την αλήθειαν ταύτην μεθ’ υμών, υπό τον πνευματικόν Οδηγόν υμών και Ποιμενάρχην Μητροπολίτην σας, εκπροσωπούντα και το Οικουμενικόν Πατριαρχείον. Συμμεριζόμεθα μεθ’υμών το φως του Χριστού. Τούτο το φως φωτίζει και την χώραν σας, την Κορέαν, την χώραν της «πρωϊνής γαλήνης», ως είπατε. Τούτο συμβαίνει κατά το λεγόμενον του Αποστόλου Παύλου και σήμερον: «ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ· πάντες γαρ υμείς εις εστε εν Χριστώ Ιησού», (Γαλ. 3,28). Η ενότης αύτη μας βοηθεί να κατανοήσωμεν ότι είμεθα τέκνα ενός και του αυτού Θεού Πατρός”.

“Ζώμεν και άλλο γεγονός, αυτό της Οικουμενικότητος της Ορθοδοξίας, την οποίαν επροσωπεί το Οικουμενικόν Πατριαρχείον. Τούτο είναι το μεγαλείον της Ορθοδοξίας, η Οικουμενικότης αυτή, η οποία την διαφοροποιεί απ’ όλας τας άλλας Χριστιανικάς Ομολογίας.

Εις την Ορθοδοξίαν υπάρχει η εκκλησιαστική εθνικότης. Ταύτην εσεβάσθη η Ορθοδοξία, την γλώσσαν, τα έθιμα, τα ήθη εκάστου έθνους. Το Πατριαρχείον Ιεροσολύμων είναι Εκκλησία με οικουμενικόν χαρακτήρα και οικουμενικάς τοποθετήσεις. Ενταύθα εν τη ενότητι ημών, διατηρούμεν την εθνικότητα, γλωσσικήν η πολιτιστικήν ταυτότητα. Τούτο εφάνη και εις την λειτουργίαν της νυκτός, της πρώτης Ιανουαρίου εις τον Πανάγιον Τάφον, ότε και ανεγνώσθη το Ευαγγέλιον εις άλλας γλώσσας και εις την Κορεατικήν. Και ημείς ελάβατε το φως του Ηλίου της Δικαιοσύνης από το Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως. Ο Μητροπολίτης υμών είναι η αναμμένη λαμπάδα.

Είναι δική σας η ευθύνη να λαμβάνετε από το φως της αναμμένης λαμπάδος και να το μεταδίδετε εις τους συμπατριώτας σας. Να το διαδίδετε, ως οι Απόστολοι. Αυτή είναι η αποστολή σας. Αυτή είναι και η αποστολή του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων δια μέσου των αιώνων, ιδία δια της Αγιοταφιτικής Αδελφότητος. Κρατεί αναμμένην την λαμπάδα της πίστεως, ευαγγιζόμενον Χριστόν, γεννηθέντα κατά σάρκα εν Βηθλεέμ, σταυρωθέντα και αναστάντα εκ νεκρών. Κέντρον της πίστεως ημών είναι η θ. Λειτουργία η θ. Ευχαριστία”.

“Ευχόμεθα η προσκυνηματική σας θεωρία να γίνη αιτία λήψεως του φωτός του Αγίου Τάφου, δια να προοδεύσητε πνευματικώς και να γίνετε κήρυκες των όσων ηκούσατε και είδατε εις τους Αγίους Τόπους. Ευχόμεθα η Χάρις του Θεοδέγμονος Σπηλαίου και του Αγίου Τάφου να σας ενισχύη εις την προσωπικήν, οικογενειακήν και εθνικήν σας ζωήν”.

Η χορωδία υπό την χορωδιάρχην κ. Γαβριέλαν Κημ έψαλε το «Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου Σου Κύριε», το απολυτίκιον του Αγίου Νικολάου, «Κανόνα πίστεως και εικόνα πραότητος» και το «Όσοι εις Χριστόν εβαπτίσθητε…» εις την Κορεατικήν γλώσσαν και εις Βυζαντινόν μουσικόν μέλος.

Επί τούτοις, ο Μακαριώτατος επέδωσεν εις τον Μητροπολίτην Αμβρόσιον φιλντισένιον εγκόλπιον και σταυρόν, τω συνοδώ αυτού ιερεί σταυρόν και εκάστω της ομάδος αυτού Ιεροσολυμιτικάς ευλογίας.

Εμφανίσεις: 92976
Γίνετε ενεργά η πηγή του Romfea.gr! Στείλτε ειδήσεις και φωτογραφίες που πιστεύετε πως ενδιαφέρουν τους αναγνώστες στο [email protected]
FOLLOW ROMFEA:
top
Has no content to show!